به مناسبت گرامیداشت هفته ملی جمعیت، مسابقه نقاشی ویژه فرزندان خردسال خانواده ها و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی جمعیت، مسابقه نقاشی ویژه فرزندان خردسال خانواده ها و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گچساران؛  این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری، تقویت بنیان خانواده، و افزایش آگاهی عمومی در زمینه اهمیت جمعیت و در فضایی صمیمی و با نشاط برگزار شد و فرصتی فراهم آورد تا کودکان و همراهان  با موضوعات فرهنگی و اجتماعی مرتبط با سلامت و جمعیت بیشترآشنا شوند.

براساس این گزارش این برنامه در راستای برنامه‌های ترویجی هفته ملی جمعیت، گامی مؤثر در جهت ارتقاء مشارکت خانواده‌ها در موضوعات مهم جمعیتی و اجتماعی محسوب می‌شود.

گفتنی ست در پایان این مسابقه به شرکت کنندگان، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

تصاویر پیوست